Weź udział w naszej zabawie i znajdź się na okładce pierwszego wydania Magazynu Kupuj Odpowiedzialnie!
Wtorek, 26.09.2017. Katarzyna Salus
Weź udział w naszej zabawie i znajdź się na okładce pierwszego wydania Magazynu Kupuj Odpowiedzialnie!
Sprawdź czy jesteś Asem Odpowiedzialnej Konsumpcji, Ninją Sprawiedliwego Handlu czy Przodownikiem Zerowaste i znajdź się na okładce pierwszego wydania Magazynu Kupuj Odpowiedzialnie!
Odpowiedzialna konsumpcja to poważna sprawa. Podobnie jak zrównoważone podejście do odpadów czy wiedza o Sprawiedliwym Handlu. Czasem jednak warto podejść do rzeczy z humorem i na luzie.
 
Po co? Żeby zainspirować przyjaciół i zwrócić uwagę na problem. Ważne idee warto posyłać dalej w świat!
 
>>> www.ekonsument.pl/MagazynKO
 
Kliknij w powyższy link i weź udział w naszej zabawie. Koniecznie udostępnij swój wynik na Facebooku.
 
Może zainspirujesz kogoś swoją okładką i razem z nami zmienisz świat? ;) Powodzenia!
 
 
 
Komentarze
Jeżeli nie widzisz tego obrazka kliknij odśwież i spróbuj ponownie
Podobne artykuły
Co zrobić ze zużytymi banerami reklamowymi? Mamy na to sposób.
Trashki to inicjatywa kilku młodych ludzi, którzy wpadli na pomysł artystycznego i praktycznego wykorzystania materiałów uznanych za odpady. Wielkoformatowe bannery winylowe, które zdezaktualizowały się jako nośniki informacji, zyskują nowe życie. Teraz możesz kupić torby i portfele Trashek w naszym sklepiku.
Zrób wakacyjne zdjęcie z Panem Bananem i zgarnij upcyklingowe nagrody!
Banan często towarzyszy nam podczas wyjazdów. W górach świetnie sprawdza się zamiast czekolady, pasuje idealnie jako składnik letnich koktajli lub po prostu energetyczna przekąska podczas wakacyjnych wycieczek. Zabierz go ze sobą w podróż, pokaż nam gdzie razem zawędrowaliście i weź udział w naszym letnim konkursie.
Fairtrade daje siłę. Przykład współpracy drobnych producentów bananów, w ramach spółdzielni ASOGUABO w Ekwadorze
Ekwadorska spółdzielnia ASOGUABO działa od niemal 20 lat. Założyło ją 14 producentów, którzy chcieli sprzedawać swoje produkty klientom z Europy czy USA, bez pobierających prowizję pośredników. Taki cel trudno osiągnąć małym, pojedynczym producentom, jednak działając wspólnie mieli szansę. Udało się. Pierwszy kontener bananów Fairtrade wyruszył do Europy w październiku 1998 r.  
W ciągu jednej godziny Miguel, pracownik plantacji bananów w Ekwadorze zarobił ok. 1 euro. W takim samym czasie, Dieter Schwarz, właściciel Lidla, sieci sprzedającej banany zerwane przez Miguela, zarobił ponad 180 tysięcy euro. Przegięcie?
Nie wiesz co zrobić ze starymi jeansami? Z pomocą przychodzi KOKOworld, firma, która zbiera stare jeansy, żeby zrobić z nich dobro! Jeansy, które powstały jako odzież robocza dla farmerów i górników, są bardzo trwałe. Dlatego warto wykorzystać je ponownie, nawet jeśli już są wyraźnie znoszone lub poprzecierane.
W poradniku znajdziecie wiele praktycznych informacji, które pomogą Wam przygotować i zrealizować własną kampanię. Dowiecie się, co leży u podstaw kampanii i decyduje o jej sukcesie. Poznacie również inspirujące kampanijne strategie oraz przykłady kreatywnych pomysłów, narzędzi i dobrych praktyk.