Konkurs plastyczny "Co młody konsument wiedzieć powinien?"
Sobota, 16.12.2006
15 grudnia rozpoczął się ogólnopolski konkurs plastyczny „CO MŁODY KONSUMENT WIEDZIEĆ POWINIEN?” pod honorowym patronatem Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli. Jeśli jesteś uczniem jednej ze 160 szkół objetych projektem „Co młody konsument wiedziec powinien? - ogólnopolska kampania edukacyjna w szkołach" WEŹ W NIM UDZIAŁ I POKAŻ NAM JAKIM TY JESTES KONSUMENTEM!


15 grudnia rozpoczął się ogólnopolski konkurs plastyczny „CO MŁODY KONSUMENT WIEDZIEĆ POWINIEN?” pod honorowym patronatem Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli.

Jeśli jesteś uczniem jednej ze 160 szkół objetych projektem „Co młody konsument wiedziec powinien? - ogólnopolska kampania edukacyjna w szkołach"


WEŹ W NIM UDZIAŁ

POKAŻ NAM JAKIM TY JESTEŚ KONSUMENTEM!

Co lubisz kupować?
Gdzie robisz zakupy?
Gdzie zdobywasz informacje o interesujących Cię produktach?
Co sądzisz o reklamach i czy lubisz je oglądać?
Jacy powinni być Twoim zdaniem sprzedawcy?
Jak bronisz swoich racji?
Jak możesz chronić środowisko robiąc zakupy?
Jak Twoim zdaniem powinien wyglądać idealny sklep?

I WYGRAJ ATRAKCYJNE NAGRODY!


Pamiętaj:
Przygotuj 1 pracę w formacie A4 lub A3
Narysuj ją, namaluj lub zrób kolaż
Gotową pracę oddaj do 15 lutego 2007 r. nauczycielowi w Twojej szkole


W I etapie konkursu w Twojej szkole nagrodzimy 3 prace, wręczymy też 3 wyróżnienia.

Prace te zakwalifikowane zostaną do II etapu konkursu, w którym wezmą udział zwycięskie prace uczniów z całego Twojego województwa. Nagrodzonych zostanie w nim 9 prac i wręczonych zostanie także 9 wyróżnień.
Autorzy tych prac wezmą udział w finale wojewódzkim, który odbędzie się 15 marca 2007 r. w Światowy Dzień Konsumenta.

Prace te wezmą udział w III etapie konkursu, który odbędzie się na poziomie ogólnopolskim. Nagrodzonych w tym etapie zostanie 9 prac i wręczonych zostanie także 9 wyróżnień.
AUTORZY TYCH PRAC 1 CZERWCA 2007 POJADĄ NA OGÓLNOPOLSKI FINAŁ DO WARSZAWY, KTÓRY ODBĘDZIE SIĘ W SIEDZIBIE URZĘDU OCHRONY KONKURENCJI I KONSUMENTÓW.
 

Regulamin konkursu.

Komentarze