Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie korzysta z plików cookies na swojej stronie. Zgadzasz się? | Tak, zgadzam się |
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy skupia reklamodawców, media i agencje reklamowe. W jego skład wchodzą: Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka, Izba Wydawców Prasy, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA), Internet Advertising Bureau (IAB) Polska, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz Związek Pracodawców Prywatnych Mediów.
Dlaczego nie wnosimy skarg na reklamy? Czy na prawdę tak mało reklam wprowadza nas w błąd? Przecież większości z nas reklamy wydają się przesadzone, a nawet kłamliwe. A może instytucje, które czuwają nad "prawdomównością" reklam wydają nam się mało wiarygodne i stronnicze? Może wzorem państw skandynawskich, gdzie system nadzoru reklam działa najlepiej w Europie, chcielibyśmy, aby taka instytucja była całkowicie niezależna od środowisk reklamodawców?
Więcej na temat różnych systemów nadzoru nad reklamą w Europie znajdziecie w świetnym raporcie Greenwash Confronted przygotowanym przez Friends of the Earth Europe. Polecamy!
|
Strona główna ekonsument.pl jest rozbudowywana i aktualizowana dzięki wsparciu finansowemu Unii Europejskiej oraz ze środków programu polskiej współpracy rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP. Za treści na stronie odpowiada Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie, poglądy na niej wyrażone niekoniecznie odzwierciedlają oficjalne stanowisko Unii Europejskiej ani nie mogą być utożsamiane z oficjalnym stanowiskiem Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP. |