Sukuma ogłasza konkurs na spot filmowy, koncentrujący się wokół tematu zwalczania biedy na świecie. Najlepszy pomysł zostanie zrealizowany w formie kinowej z udziałem takich muzyków jak Gentelmen i Moby. Partnerami „Sukuma Millenium Award“ są TransFair i Oxfam. W Polsce wyłącznym partnerem inicjatywy jest Polska Zielona Sieć.
„
Sukuma Millennium Award” nie jest skierowana do profesjonalistów. Jej celem jest pobudzenie ludzi młodych do kreatywnego podejścia do tematyki Milenijnych Celów Rozwoju oraz sprawiedliwego handlu.
Twórca najlepszego pomysłu weźmie udział w profesjonalnej produkcji spotu filmowego i na wiosnę 2009 roku na uroczystej Gali wręczenia nagród otrzyma nagrodę filmową „Sukuma Millenium Award”.
Kulisy – Sieć wspierających osób
Albumy
Mobiego sprzedają się na całym świecie w wielomilionowych egzemplarzach. Ma on także na swoim koncie muzykę do takich filmów jak Tożsamość Bourne’a i Niebiańska plaża.
Gentleman jest jednym z nielicznych artystów Reggae uznanych na Jamajce. W 2003 roku artysta ten otrzymał niemiecką nagrodę muzyczną „Echo” a jego ostatni album „Another Intensity” odnosi aktualnie ogromny sukces w wielu krajach Europy. Moby i Gentelman będą wspierać realizację zwycięskiego spotu drugiej edycji „Sukumy Millenium Award”.
Głównym sponsorem projektu jest
Dr. Hauschka Kosmetik – ekologiczne kosmetyki nietestowane na zwierzętach.
Jak się przyłączyć?
Każdy może się przyłączyć – wystarczy tylko opisać pomysł na spot filmowy za pośrednictwem wielojęzycznych stron internetowych
www.sukuma.net na maksymalnie jednej stronie A4! Termin upływa
31.01.2009.