Aktualności dla tagów: gadżety

Do tej pory mierzenie dokładnej ilości wody potrzebnej nam do gotowania w czajniku było uporczywe a nawet niemożliwe. Szacuje się że za każdym razem gdy gotujemy wodę, gotujemy jej dwa razy więcej niż potrzebujemy. To powoduje że marnujemy także sporo energii. Na stronie brytyjskiego sklepu internetowego 
www.ethicalsuperstore.com za ok. 150 PLN (£29.50) mozna kupić wydajny i energooszczędny ekoczajnik. Eco Kettle™ jest obecnie najlepiej sprzedającym sie gadżetem ekologicznym w Wielkiej Brytanii.

Energia elektryczna staje się coraz droższa. Oczywiście większość z nas zdaje sobie sprawę z tego, że zużywa jej zbyt dużo, lecz trudno dowiedzieć się, jaka to ściśle wielkość i w jaki sposób (przez który sprzęt) jest ona zużywana. Pomocny w tym będzie nowy gadżet – będący jak na razie niestety tylko prototypem – SaverClip.
Jak pokazują ostatnie badania rynkowe przeprowadzone w kilku państwach członkowskich UE w ramach makeITfair – wspólnego projektu organizacji europejskich koordynowanego przez holenderską organizację SOMO (Centre for Research on Multinational Corporations) – młodzi Europejczycy w coraz większym stopniu wykazują troskę o społeczne i środowiskowe aspekty związane z produkcją oraz utylizacją dóbr elektronicznych.
Zachęcamy wszystkich do zapoznania się z naszym nowym dziełem - kalendarzem konsumenckim na rok 2008 wydanym w ramach kampanii „Kupuj odpowiedzialnie!”. Na 14 planszach wiszącego kalendarza do powieszenia na ścianę znajdziecie wiele kolorowych zachęt do podejmowania bardziej świadomych wyborów konsumenckich. 
Wraz z nowym rokiem agencja reklamowa TASTE wprowadziła do swoich produktów nowy gadżet - biodegradowalne smycze zrobione z ziarna kukurydzy. Smycze ulegają samoistnemu rozkładowi po około 2-3 latach.

Freitag to szwajcarska firma założona przez dwóch projektantów: braci Daniela i Markusa. Ich produkty to głównie torby, ale także portfele, opakowania na ipoda, czy piłki. Wszystkie powstają ze starych plandek cieżarówek, pasów bezpieczeństwa, worków z airbagów czy dętek. Rocznie firma przetwarza na torby ponad 100 ton zużytych plandek. A to dopiero początek.

Silniejszy od milionów foliówek i inteligentniejszy od wielu ludzi – SIATMAN. To zwykły konsument, który za pomocą kostiumu uszytego ze starych i zakurzonych banerów reklamowych, przeistoczył się w superbohatera.
SIATMAN ma tylko jeden cel – zneutralizować miliony jednorazowych plastikowych torebek i powstrzymać ludzkość od ich używania. Hero staje do walki uzbrojony w SIATEKSA – niszczycielską broń wielorazowego noszenia, stworzoną z eksbanera reklamowego.
Smencils – ołówki zrobione ze starych gazet ściśle nawiniętych wokół grafitu. Po procesie utwardzenia, zanurzane są w roztworach zapachowych. Dostępnych jest kilka odmian : czekoladowa, pomarańczowa, ananasowa, jabłkowa, jagodowa, winogronowa, wiśniowa, truskawkowa, cynamonowa, malinowa i karmelowa.
1 2