Szkoła dla influencerów. Warsztaty
Poniedziałek, 23.08.2021. Katarzyna Salus
Szkoła dla influencerów. Warsztaty
Masz minium 18 lat, ale nie więcej niż 35? Zapraszamy na trzydniowe warsztaty z Pauliną Górską na których dowiesz się jak skutecznie działać w mediach społecznościowych!
Change makerzy, edukatorki, ambasadorzy to nowa era influencingu w sieci, który pomaga zmieniać świat na lepsze! Warsztat Szkoła Influencerów uczy, jak wykorzystywać social media w działalności aktywistycznej, edukacyjnej i społecznej.
 
Podczas trzydniowych warsztatów z Pauliną Górską uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystywać siłę social mediów do rozwiązywania największych problemów i wyzwań społecznych, czym jest dzisiaj wpływ społeczny w sieci i jak zbudować zaangażowaną społeczność. Paulina Górska jest ekoedukatorką i influencerką, której kanał na Instagramie - eko.paulinagorska obserwuje ponad 75 tysięcy osób. Na swoim profilu influencerka dzieli się tym, jak małymi krokami zmieniać swoje życie, zadaje pytania, szuka inspiracji i poszerza wiedzę w zakresie proeko.
 
KIEDY
13 września, godz. 17:00 - 19:00
16 września, godz. 17:00 - 19:00
20 września, godz. 17:00 - 19:00
 
GDZIE
Spotkamy się online na platformie Zoom  Obowiązują zapisy – napisz nam o sobie, masz czas do 5 września. Wyniki rekrutacji na warsztaty wyślemy drogą mailową do 7 września.
 

Wypełnij formularz

 
SZCZEGÓŁY SZKOLENIA:
 
13 września - starter Pack - 2h
  • Time is now, czyli największe wyzwania, które stoją przed nami i dlaczego warto o nich opowiadać w social mediach
  • 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ jako cele dla nas wszystkich
  • Social media - stan na dzisiaj, przegląd platform, jaka jest ich siła (podstawowe dane)
  • Od influencera do changemakera - czyli jak się zmieniała rola influencerów na przestrzeni ostatnich lat
  • Różne oblicza aktywizmu w social mediach (oraz o clicktivismie)
  • Najlepsze przykłady z Polski i nie tylko kont aktywistycznych (różne profile tematyczne - edukacja seksualna, równość, projektowanie przestrzeni, ekologia)
  • Jakich zasobów potrzebujemy - tych materialnych i niematerialnych (sprzęt, programy graficzne, dostęp do treści, znajomość języków obcych, ale i czas, umiejętności, wiedza, doświadczenie, specyficzne talenty)
  • Czy warto mieć jakiś plan, określone cele i założenia zanim zacznie się prowadzić konto aktywistyczne/edukacyjne na Instagramie? Co powinno się w nim znaleźć?
  • "Chcę mieć wpływ" - co to znaczy? Czym dla mnie jest aktywizm i wpływ - ćwiczenie domowe (o czym chcę mówić, pisać, w jakiej formie, jaki miałby być tego cel)
 
16 września - buduj! - 2h
  • Jak zbudować społeczność na Instagramie?
  • Sieciowanie online, jak wygląda współpraca z innymi twórcami i organizacjami na Instagramie?
  • Jak zwiększać i dbać o zaangażowanie społeczności w social mediach? Konkretne strategie
  • Jak przygotować się do prowadzenia aktywności online?
  • Czy warto planować swoją aktywność? Jeśli tak, to jak w tym „planowaniu” uwzględnić spontaniczne relacje i reakcje na dziejące się w danym momencie wydarzenia?
  • Skąd czerpać wiedzę – w jaki sposób korzystać z dostępnych źródeł informacji? Jak odsiewać fake newsy od naukowych treści? Skąd czerpać wiarygodne treści/dane?
  • Wiecznie aktualne treści - czy to możliwe? Jak pisać i tworzyć treści, aby były przydatne dla nowych i starych odbiorców?
  • Promowane posty – jak to działa i czy jest nam potrzebne?
  • Kim jest Twój potencjalny odbiorca? Jakie powinien mieć cechy? Do kogo chcesz docierać z przekazem? Ćwiczenie domowe
20 września - działaj! - 2h
  • Jak poprowadzić kampanię edukacyjną/konsumencką na Instagramie?
  • Jak wygląda strategia takiej kampanii, jakie zasoby powinniśmy mieć i na jakie reakcje powinniśmy się przygotować?
  • Jak znaleźć ambasadorów swojej kampanii?
  • Greenwashing i inne "washingi"
  • W jaki sposób zachęcać ludzi do aktywnego zaangażowania się w udostępnianie treści, ale też działania w świecie „realnym” – podpisywania petycji, uczestniczenia w akcjach ulicznych, marszach?
  • W jaki sposób docierać do osób spoza swojej „bańki informacyjnej/środowiskowej”?
  • Jak trafić do konkretnej grupy wiekowej – młodzieży
  • W jaki sposób trafiać do dużych firm/korporacji oraz polityków za pomocą Instagrama?
  • Jak publikować, żeby nas „usłyszano”?
  • Wellbeing - czyli jak radzić sobie z wypaleniem podczas działalności aktywistycznej w sm i czy da się go uniknąć?
ZAPRASZAMY!
 
Kampania Nasza żywność. Nasza przyszłość, w ramach której organizujemy warsztaty, ma na celu zmobilizowanie młodzieży do świadomej konsumpcji i aktywnego wspierania działań na rzecz zrównoważonych łańcuchów dostaw żywności, uczciwych stosunków handlowych, poszanowania praw człowieka i praw pracowniczych oraz zrównoważonego rozwoju. Kampania jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej.
 
 
 
 
 
 
Komentarze