Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie korzysta z plików cookies na swojej stronie. Zgadzasz się?
Tak, zgadzam się
Log in
en
pl
Projects
Food
Clothes
Shoes
Fruits
Toys
Wood and paper
Elektronics
Chemicals
Climate
Water
6R: Rethink, Refuse, Reduce, Reuse, Recycle, Recover
Consumers' rights
Education
>
My Revolution
My Resistance
Public Procurement
Downloads
Food
>
Guides
Guides
Educational materials
Clothes
>
Guides
Reports
Educational materials
To read
Shoes
>
Guides
Reports
Educational materials
Fruits
>
Guides
Reports
Educational materials
Toys
>
Guides
Reports
Educational materials
To read
Wood and Paper
>
Guides
Reports
Educational materials
To read
Chemicals
>
Guides
Reports
Educational materials
Climate
>
Guides
Reports
Educational materials
Water
>
Guides
Reports
Educational materials
6R: Reduce, Reuse, Recycle, Rethink, Refuse, Recover
>
Guides
Educational materials
Tourism
>
Guides
Labour rights
>
Guides
Consumers' rights
>
Guides
Educational materials
Elektronics
>
Guides
Reports
Educational materials
To read
Fair Trade
>
Guides
Educational materials
Sustainable consumption
>
Guides
Educational materials
For Teachers
>
Sustainable consumption
3R Academy
Clothes
Shoes
Wood and Paper
Elektronics
Fair Trade
Consumers' rights
Public Procurement
>
Guides
Reports
Where-to Go Guide
Good Shopping Guide
About us
What we do?
Our team
Our statute and annual reports
Work with us
grant applications
Procurement
Privacy policy
Child and Youth Protection
Online Donation Policy
Our friends
Our media patrons
Contact us
Donate
Join
Downloads: Fruits
Guides
dOBIERZ sie do PRAWDY. Broszura informacyjna o kampanii skierowanej do Lidl
Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie
Reports
Fairtrade daje siłę. Przyklad współpracy drobnych producentów bananów w ramach spółdzielni Asoguabo w Ekwadorze.
Joanna Szabuńko, Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie (2017)
Fairtrade Empowerment. An example of cooperation of smallholder banana producers forming the ASOGUABO cooperative in Ecuador.
Joanna Szabuńko, Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie (2017)
Banany Fairtrade na polskim rynku. Analiza sytuacji obecnej i wskazówki na przyszłość
Tomasz Makowski, Andrzej Żwawa Fairtrade Polska; Joanna Szabuńko, Maria Huma, Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie (2016)
Fairtrade Bananas on the Polish Market. Report Summary
Tomasz Makowski, Andrzej Żwawa Fairtrade Polska; Joanna Szabuńko, Maria Huma, Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie (2016)
Banany na rynku europejskim i w Polsce. Łańcuchy wartości oraz konsekwencje nieuczciwych praktyk handlowych
Basic. Redakcja polskiego wydania: Maria Huma, Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie (2016)
Wycisnięci. Kulisy produkcji soku pomaranczowego. Streszczenie
Martin Wildenberg, GLOBAL 2000, Sandra Dusch Silva, Christliche Initiative Romero (CIR) (2015)
Kto ma władzę? Zwalczanie nierówności w łańcuchach dostaw produktów rolnych
Fair Trade Advocacy Office, PFCE, Traidcraft, Fairtrade Deutschland, Polskie Stowarzyszenie Sprawiedliwego Handlu (2015)
Educational materials
Prawda o bananach. Pakiet edukacyjny dla nauczycieli i nauczycielek oraz edukatorów i edukatorek
Banana Link. Redakcja polskiego wydania: Marta Gontarska, Maria Huma, Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie
Gra w Kampanię! Praktyczny poradnik prowadzenia kampanii konsumenckich
finep, Wigwam. Redakcja polskiego wydania: Andrzej Żwawa, Maria Huma, Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie
Infographics
Najwięksi eksporterzy bananów
Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie
Kto zarabia na bananie?
Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie
Films
Fairtrade daje siłę. Przykład spółdzielni ASOGUABO
Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie
Supermoce bananów Fairtrade
Kampania Kupuj Odpowiedzialnie Owoce
Kobiety zarabiają mniej niż mężczyźni, wykonując tak samo ciężką pracę
Kampania Kupuj Odpowiedzialnie Owoce
Dlaczego banany są takie tanie?
Kampania Kupuj Odpowiedzialnie Owoce
Ktoś zawsze płaci wysoką cenę
Oxfam. Kampania Kupuj Odpowiedzialnie Owoce
Gwatemala - związki zawodowe na linii ognia
Banana Link. Kampania Kupuj Odpowiedzialnie Owoce
Najpopularniejsze na świecie. Co się dzieje za kulisami?
Kampania Kupuj Odpowiedzialnie Owoce
Presentations
Kupuj Odpowiedzialnie Owoce
Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie